Zkušený/á hlavní účetní se znalostí daní a vazbou na obchod

Hledáme pozitivního, zkušeného, výkonného a otevřeného kolegu či kolegyni, který má rád čísla a nebojí se změn a hodně práce a má v tomto už něco, a ne málo, za sebou. Toho, kdo chce pracovat týmově i samostatně, umí se zorientovat v datech a systémech, převzít nad nimi kontrolu, vymyslet řešení a navrhnout postupy.
Jsme finančně poradenská společnost patřící do velké zahraniční skupiny a nabízíme pestrou práci v malém teamu, který má na starost účetnictví, controlling a reporting za Českou i Slovenskou republiku pro mateřskou společnost.

Současně Vás čeká zajímavá práce na přeměně společnosti (fúze dvou entit a jejich účetních systémů do jednoho, nastavení účetních, controllingových i reportingových procesů, propojení účetního i obchodního software, ...) a samozřejmě i tradiční úkoly Finančního oddělení jako:

  • Propojení procesů a nastavení systémů mezi obchodem, účetnictvím, controllingem a reportingem v čerstvě zfúzované společnosti
  • Řešení účetních metodik a postupů dle potřeb obchodního oddělení a nově nastavovaných obchodních iniciativ a spouštěných projektů
  • Měsíční závěrka, kontrola správnosti zaúčtovaných položek
  • Spolupráce na forecastování výsledků a přípravě IFRS reportingu pro zahraniční centrálu
  • Aktivní účast na přípravě budgetu a jeho vyhodnocování
  • Spolupráce s externí mzdovou účetní, auditory a daňovými poradci
  • Administrace účetního a plánovacího software, vytváření výpočtových modelů
  • Ad hoc analýzy a spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Co očekáváme od Vás:

  • Chuť pracovat, přemýšlet, vymýšlet a zlepšovat
  • Dobrou znalost Excelu a zkušenost s analýzou dat
  • Komunikativní angličtinu
  • Praxi ve finančním controllingu a/nebo účetnictví, auditu či poradenství
  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Pokročilou orientace v účetnictví a daních
  • Znalost Exact Globe, Navision výhodou

Nabízíme Vám:

  • Přátelské zázemí silné ambiciózní společnosti
  • Spolupráce se zkušenými kolegy a potenciál dalšího rozvoje
  • Notebook a mobil i pro soukromé využití
  • Odpovídající zaměstnanecké benefity (školení, bonusy, stravenky, týden dovolené navíc, sick days, firemní akce, atd.)
  • Místo výkonu práce Praha
  • Nástup dle dohody a jak to tak bývá nejlépe ihned

Kontakt

Fincentrum & Swiss Life Select a.s.
Kateřina Jancíková katerina.jancikova@swisslifeselect.cz